Verzending en bezorging

Verzendkosten

Bij een bestelling vanaf € 40,00 is de bezorging gratis in Nederland.
Onder de € 40,00 betaalt u order/bezorgkosten;


Verzendkosten Nederland

  • Verzendkosten binnen Nederland bedragen € 6,75
  • Verzendkosten naar een DHL ServicePoint bedragen € 6,-

Verzendkosten België en Duitsland

  • Verzendkosten in België of Duitsland bedragen € 12,75
  • Bij bestellingen vanaf € 75,- worden deze GRATIS verstuurd

Bestelling afhalen

  • U kunt uw bestelling kosteloos afhalen



Levertijd en bezorgtijden

Veel is uit voorraad leverbaar. Snel leveren is voor ons een pré. Helaas lukt het niet altijd om aan de vraag te voldoen en duurt het een aantal werkdagen langer.
Is uw product niet binnen 2 weken leverbaar dan hoort u dat van ons en gaan we opzoek, als u dat wilt, naar een vergelijkbaar product.

Op maandag t/m vrijdag worden de pakketten verzonden. Bestelling die op vrijdag na 15.00 uur besteld worden, worden op maandag verpakt en verzonden.

Bezorgadres kiezen
Als u een bestelling plaatst, ziet u in de winkelwagen vaak automatisch het huisadres als bezorgadres staan. U kunt het pakket natuurlijk ook ergens anders laten bezorgen. Klik hiervoor op ‘afleveradres’.
Liever zelf ophalen bij een DHL-ophaalpunt? In de check out vindt u eenvoudig een DHL Parcelshop in de buurt met handige openingstijden. U ontvangt een sms of e-mail zodra het pakket klaarligt.

Zelf pakket ophalen
De meeste artikelen zijn uit voorraad leverbaar en kunt u afhalen bij ons afhaalpunt in Hoogeveen. Ter plaatse kunt u de bestelling dan ook per PIN betalen. Afhalen kan alleen op afspraak.
Gaat u het pakket ophalen bij een DHL Parcelshop? Neem dan je legitimatiebewijs mee. U moet laten zien dat de naam op het legitimatiebewijs klopt met de naam op het pakket. Zo weten we zeker dat uw pakketje ook echt alleen bij u terechtkomt.

Pakket volgen
Wilt u weten waar het pakket is? Kijk op; https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/track-en-trace. Hier vindt u de laatste status van het pakket (bijvoorbeeld: onderweg).

Pakket is niet bezorgd/compleet
Soms pakt de bezorging niet uit zoals we zouden willen. Dit kunt u doen als…

… DHL niet is langsgekomen

  • Kijk op; https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/track-en-trace. Hier vindt u de laatste status van het pakket (bijvoorbeeld: onderweg).
  • Neem contact met ons op als u na drie werkdagen nog steeds niks hebt ontvangen.
  • Heeft u de bel niet gehoord of was u onverwacht niet thuis? De bezorger laat een kaartje achter in de brievenbus. Hierop staat of het pakket op een andere dag wordt aangeboden of bezorgd is bij de buren.

… je pakket niet compleet is
Sommige bestellingen worden in meerdere delen geleverd of door verschillende vervoerders. Meestal wordt dit per mail aangegeven. Bij twijfel, of meer informatie, kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Waarom bezorgen soms iets langer duurt
Soms duurt bezorgen iets langer. Hieronder een aantal redenen.

Sorteerfout

  • Er is een sorteerfout gemaakt in het DHL-depot. De zending loopt daardoor een vertraging van 3 tot 6 werkdagen op. Helaas kunnen wij hierin niets voor u betekenen. Tijdelijke overmacht
  • Door ziekte of materiaalpech valt er onverwachts een bezorgrit uit. De zending loopt daardoor een vertraging van 2 tot 4 werkdagen op. Helaas kunnen wij hierin niets voor u betekenen.

Adres onjuist
Een typefout is snel gemaakt, af en toe sluipt er een foutje in het afleveradres. De bezorger kan het adres niet vinden en het pakket gaat retour naar de afzender. Ziet u deze melding? Neem dan contact op de met de klantenservice zodat er een nieuw pakket verzonden kan worden.