Bestellen



Verzendkosten


Bestelling plaatsen
Gevonden wat u zocht? Mooi zo! In een paar klikken haalt u de artikel(en) in huis:

stap 1: winkelmand
Plaats de artikel(en) in uw winkelmand.

stap 2: gegevens
Vul uw persoonlijke gegevens in (als u al ingelogd bent slaat u deze stap over). Check bij de volgende stap even of het adres klopt.

stap 3: bezorgen
Kies wat u het beste uitkomt: bezorgen of ophalen. Bij bezorgen kiest u een bezorgadres.


Haalt u het liever op?
Dan kiest u voor een DHL-punt in uw regio of u haalt het (op afspraak) bij ons afhaalpunt in Hoogeveen.


stap 4: betalen
Kies een betaalwijze: iDeal, PayPal, vooruitbetaling per bank, Afterpay, verzending onder rembours, Bancontact/Mister Cash (België) of afhalen in onze winkel. Heeft u een kortingscode? Verzilver deze dan vooraf in het winkelmandje.
Op de factuur/orderbevestiging staat voor welke betaalwijze u heeft gekozen.


Alle genoemde bedragen in onze shop zijn inclusief BTW.


Wil je een bedrijfsbestelling plaatsen?
We leveren ook aan bedrijven en ZZP-ers. Zakelijke bestelling plaatsen gaan op dezelfde wijze als particuliere bestellingen. Ook hanteren wij dezelfde prijzen. Ook voor bedrijven geldt dat er vooraf betaald dient te worden, alvorens de artikelen worden verzonden.


Bestelling volgen
Weten waar uw bestelling op dit moment is? Dit is eenvoudig te realiseren door gebruik te maken van het track en trace systeem van DHL. Daar kunt u de status van de bezorging bekijken. Zo weet u wanneer het pakket ons magazijn heeft verlaten en naar u onderweg is of al bezorgd is.


Bestelling annuleren
De verkeerde kleur of een foutief product gekozen, of gewoon spontaan van gedachten veranderd? Geen probleem, geplaatste bestellingen kunnen zonder kosten geannuleerd worden.


Annuleren doet u zo;
Geef via een mail naar info@remmerswebshop.nl aan dat u afziet van uw koop en dat u de bestelling wilt annuleren. U ontvangt van ons een mail ter bevestiging.


Bestelling niet gelukt
Heeft u betaald met iDEAL? Dan kan het een half uur duren voordat de bestelling geplaatst is. Dit kan bijvoorbeeld voorkomen als u na de betaling meteen de browser sluit en niet meer terugkeert naar onze shop.


is dit niet het geval, kijk dan welke situatie u herkent:

Bestelling niet zichtbaar, wel een orderbevestiging
Uw bestelling staat nog niet bij Bestellingen, maar u heeft wel een orderbevestiging per mail ontvangen. Geen zorgen: de bestelling wordt uiterlijk een uur later zichtbaar.

Bestelling niet zichtbaar, geen orderbevestiging
De bestelling staat nog niet bij Bestellingen en u heeft ook geen orderbevestiging op de mail ontvangen. Dan hebben we ‘m helaas niet goed verwerkt. Plaats je bestelling opnieuw. Wel al betaald? We storten het bedrag binnen twee werkdagen terug.