Retourneren en klachten

Retourneren

Wij leveren alle artikelen met garantie die van het artikel verwacht mag worden. Mocht een artikel niet aan uw verwachting voldoen, dan kan deze geruild of geretourneerd worden. Echter gelden er voor ruiling enkele voorwaarden.

Zo werkt retourneren
Wil u iets retourneren, laat het ons dan binnen 14 dagen weten.

Wij onderscheiden 2 soorten retourzendingen:

1) Retour zending, omdat u liever van de koop afziet.
(in dit geval zijn de retourkosten á € 10,95 kosten voor u) . 

2) Retour zending, indien een artikel bij aankomst beschadigd is, meld dit dan zo snel mogelijk per e-mail en stuur het betreffende artikel met een begeleidende brief en pakbon / factuur naar:


Retour doorgeven

  • Via email of telefonisch kunt u uw retour doorgeven.
  • Gebruik het retourportaal om aan te geven welk artikel retour komt en download een retourlabel - https://remmerswebshop.shipping-portal.com/rp/
  • Zorg ervoor dat het artikel in de oorspronkelijke verpakking zit en dat het product ongebruikt, ongeopend en niet beschadigd is.
  • Uw retour pakket kunt u ook zelf via een andere pakketdienst aan ons retourneren, of afgeven in de winkel in Hoogeveen.


Het retouradres is;

Remmers Webshop
Afdeling retouren
Zeppelinstraat 6
7903 BP Hoogeveen

Retour volgen
Weten of uw retour goed bij ons is aangekomen? U kunt uw retour volgen door gebruik te maken van de door u zelf verkregen track en tracecode van de pakketdienst.

Retour niet terugbetaald
Zodra we uw retourartikel hebben verwerkt (dit duurt maximaal 14 werkdagen), laten we dit via e-mail weten. Als u heeft betaald met iDEAL, vooraf overmaken, Mister Cash/Bancontact of Paypal, storten we het bedrag binnen twee werkdagen na de verwerking van uw retour terug. Heeft u gekozen voor betaling met Riverty dan wordt dit aan Riverty doorgegeven.

Retourvoorwaarden
U mag artikelen binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Zonder reden. Dat is uw ‘herroepingsrecht’. Binnen de zichttermijn kunt u het artikel rustig bekijken. Heeft u gekozen voor Achteraf/Afterpay betalen? Dan geldt de 30 dagen bedenktijd als u binnen 14 dagen heeft betaald.

U maakt gebruik van het herroepingsrecht door:

  • Uw retour via mail of telefonisch aan één van onze medewerkers door te geven.

U kunt een artikel alleen terugsturen als:

  • het artikel compleet is.
  • het in de - voor zover mogelijk - originele staat is en in de fabrieksverpakking zit.*
  • *Voor de eventuele waardevermindering die ontstaat omdat het artikel op een andere manier is gebruikt dan je mag verwachten, mogen we u aansprakelijk stellen.

Retourneren is niet mogelijk voor:
Materialen die speciaal op kleur zijn gemengd.

Let op! Retouren zwaarder dan 21 kilo kunnen niet via ons retourportaal aangemeld worden. Palletzendingen halen wij niet retour. U kunt zelf een retour regelen of de spullen langs brengen in Hoogeveen.

Retourformulier
U kunt telefonisch of per mail uw retour doorgeven. Het is fijn wanneer u het modelformulier gebruikt om een artikel te retourneren. Dit is niet verplicht; ook zonder het formulier geldt uw herroepingsrecht.

Terugbetalingen
U krijgt een mail zodra we uw retour hebben verwerkt. Heeft u vooraf betaald? We storten het bedrag terug binnen twee werkdagen na de verwerking van uw retour. We betalen terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u het artikel heeft afgerekend.

Artikel(en) ruilen
Verkeerd artikel of de verkeerde kleur besteld? Retourneer het artikel dat u niet meer wilt hebben binnen 30 dagen en plaats een nieuwe bestelling. Heeft u gekozen voor Achteraf/Afterpay betalen? Dan geldt de 30 dagen bedenktijd als u binnen 14 dagen heeftt betaald.


Garantie

Welke garantie heb ik op mijn aankopen?
Voor al onze producten gelden een garantie van tenminste 1 jaar, mits er bij de product omschrijving een langere termijn staat vermeld. Naast de garantie gelden ook de wettelijke bepalingen. De aanboden garantie doet niets af aan de wettelijke rechten van u als consument.

Aangekocht product binnen de garantietermijn defect?
Wanneer een door u aangekocht artikel binnen de garantietermijn defect raakt, neemt u dan contact met ons op. Wij zullen dan na ontvangst van het desbetreffende artikel zorgdragen voor een snelle en correcte afhandeling.

Niet vallend onder garantie: Val- en of stootschade of iedere andere schade door derden.
Uw factuur geldt tevens als garantiebewijs, bewaar deze factuur dus goed. Zonder factuur kunnen wij helaas niet beoordelen of het product bij ons gekocht is en kan er geen garantie worden verleend.

Contact


Remmerswebshop

Zeppelinstraat 6
7903 BP Hoogeveen

+31 (0)528 204 017
info@remmerswebshop.nl

BTW: 862377250B01
KvK: 82209227
Bank: NL85 RABO 0120 2855 09